Doprava a výdejny
Způsob dopravy - ČR |
Malý nákup do 1999 Kč | Velký nákup nad 1999 Kč |
Osobní odběr Prodejna | ZDARMA | ZDARMA |
Osobní odběr PPL | 49 Kč | ZDARMA |
Osobní odběr Zásilkovna | 49 Kč | ZDARMA |
Osobní odběr Balíkovna | 59 Kč | ZDARMA |
Doručení na adresu PPL | 99 Kč | ZDARMA |
Doručení na adres Česká pošta | 99 Kč | ZDARMA |
Doručení na adresu Zásilkovna | 99 Kč | ZDARMA |
Způsob dopravy - SR | Malý nákup do 119 € |
Velký nákup nad 119 € |
Osobný odber Packeta | 4 € | ZDARMA |
Osobný odber Balíkovo | 4 € | ZDARMA |
Doručenie na adresu Packeta | 8 € | ZDARMA |
Doručenie na adresu Express one | 8 € | ZDARMA |
Osobní odběr v našem kamenném obchodě: ZDARMA
- Více informací o prodejně naleznete ZDE
- Na místě je dostatek parkovacích míst
- Po-Pá: 8:30-17 hod.
- Jakmile pro vás na prodejně zásilku připravíme, obdržíte od nás potvrzovací SMS a e-mail.
- Na prodejně lze vrátit zboží, podat reklamaci, či pořídit dárkové poukazy.
- Kde nás najdete?
Nestonej.cz
Žižkova 489
76824 Hulín
Telefon : +420 736 708 220
Podrobnější informace včetně mapy s umístěním prodejny a navigací skrze tržnici naleznete ZDE
Osobní odběr - Balíkovna výdejní místa: 59 Kč
- Pokud nechcete být omezeni časem, ve kterém můžete doručení objednávky očekávat, ideální si jej nechat poslat do Balíkovny a kdykoliv se pro něj zastavit.
- Balíkovnu najdete už nejen na poštách. Máme přes 4 500 výdejen a další přibývají. Seznam Balíkoven naleznete zde.
- O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
- Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
Doručení do Balíkovny
- Pokud zvolíte doručení do Balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
- Pro vyzvednutí zásilky v Balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.
Doručení na adresu - kurýr České pošty: 99 Kč
- Balík na udané adrese přímo do ruky je ideální v případě, že budete v pravidelný doručovací čas ve vaší lokalitě doma, běžné pochůzky probíhají mezi 8:00-16:00.
- Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
- Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
- Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
- TIP: Ušetřete si cestu na poštu, když Vás pošta nezastihne dopoledne doma, to jste přeci v práci. Nechte si poslat zásilku do zaměstnaní.
Další informace k doručení Českou poštou:
- Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku.
- Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
- POZOR: Úložní doba zásilky na poště je POUZE 7 dní! Je možné jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovu doručení 99,- Kč.
Osobní odběr - Zásilkovna výdejní místa: 49 Kč
- Chcete ideální kombinaci pošty a dopravce za nejlepší možnou cenu? Pro svůj balíček si můžete skočit sami do některého z odběrných míst - Zásilkoven. Momentálně jsou v provozu stovky výdejních míst v ČR a jejich množství stále roste. Nejsou to naše prodejny ani kanceláře nebo sklady. Obsluha ve výdejních místech nejsou naši zaměstnanci. Jedná se o nezávislá výdejní místa pro internetové obchody. Jelikož se jedná o službu, musí se zde samozřejmě za vydávání zásilek platit poplatek, který je však oproti poštovnému mnohem nižší.
- 3000+ zásilkoven po celé ČR a SR
- osobní odběr lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 15 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 15 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
- Zásilka musí odpovídat obchodním podmínkám
- Více na www.zasilkovna.cz
- Vždy je však třeba vyčkat na výzvu k vyzvednutí ze zvoleného výdejního místa - zasílána je SMS zpráva a e-mail!
Doručení na adresu - kurýr Zásilkovny: 99 Kč
- Domů. Do kanceláře. Řidič Zásilkovny vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. Přivítejte ve dveřích řidiče v červeném s logem Zásilkovna.
- Zásilkovnu domů lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 10 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 10 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
- Do druhého dne u vás: 98 % zásilek směřujících na adresu v ČR je doručováno v režimu D+1
- Přesný čas doručení: Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, obdržíte notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut.
- Informace o pohybu zásilky: Díky notifikačnímu systému budete mít stále přehled o každém pohybu vaší zásilky přímo v mobilu.
- Uložení na výdejním místě: Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.
- Více na www.zasilkovna.cz
Osobní odběr - PPL výdejní místa: 49 Kč
- Do výdejních míst PPL ParcelShop je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg.
- Balíček bude uložen po dobu 7 dní (Parcelshop, výdejní místo) a po dobu 3 dní (Parcelbox). Pokud si zásilku v této době nepřevezmete, objednávka se vrátí zpět k nám na sklad.
- Konkrétní výdejní místo si můžete vybrat v košíku v kroku „Doprava a platba“.
- O stavu své zásilky budete pravidelně informováni pomocí e-mailu. Jeho prostřednictvím obdržíte trasovací číslo, dle kterého můžete kdykoliv ověřit stav zásilky na adrese www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
- Kód pro vyzvednutí dostanete e-mailem i sms jakmile bude zásilka k dispozici k vyzvednutí.
- V případě platby na dobírku si při výběru výdejního místa v košíku nebo na webu www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist dopředu ověřte, zda zvolené výdejní místo přijímá platební karty.
- Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy zásilku doručíme na výdejní místo?
- Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci).
Doručení na adresu - kurýr PPL: 99 Kč
- Na adresu s kurýrem PPL je možné zaslat zásilku s hmotností do 31,5 kg
- Doručení objednávky probíhá následující pracovní den po expedici, mezi 8:00 - 18:00.
- Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu od kurýrní společnosti po přijetí objednávky do přepravy. Stav zásilky lze kdykoliv ověřit na adrese https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
- E-mail od PPL obsahuje i odkaz s možností zásilku přesměrovat na výdejní místa PPL ParcelShop, jinou adresu, nebo změnit datum doručení na jiný den.
- V den doručení Vás kontaktuje kurýr pomocí SMS s upřesněním času příjezdu.
- Při platbě na dobírku lze platit hotově nebo platební kartou, řidič má s sebou mobilní terminál.
- Zákaznickou podporu PPL zastihnete na tel. čísle +420 225 331 500 ve všední dny od 8 do 18 hod.
Kdy vám kurýr zásilku doručí?
- Aktuální termín doručení uvidíte v detailu produktu nebo během dokončování objednávky v košíku. Zásilka je zpravidla doručena následující pracovní den po předání dopravci.
Zmeškali jste svou objednávku?
- Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShop. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Objednávka bude na ParcelShopu uložena 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácena zpět k nám.
Osobný odber - Packeta výdajné miesta: €4
- Do Zásielkovne je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 10 kg.
Balíček tu bude uložený po dobu 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu. - Konkrétnu Zásielkovňu si môžete vybrať v košíku v kroku "Doprava a platba". Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné na vybranom výdajnom mieste Zásielkovne platiť kartou.
- O stave zásielky vás budeme pravidelne informovať ako prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete aj trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom našej mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
- Hneď ako bude zásielka k dispozícií na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom aj sms kód na vyzdvihnutie.
- Balíček si môžete rozbaliť ihneď na výdajnom mieste a prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje.
- Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.
Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Premeškali ste svoju objednávku?
- Balíček je uložený po dobu 7 dní. V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte nám vedieť a my vám úložnú lehotu zadarmo predĺžime až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
Doručenie na adresu - kuriér Packeta: €8
- Doručenie objednávky sa realizuje nasledujúci pracovný deň po odoslaní, medzi 8:00 - 18:00.
- Odkaz na sledovanie zásielky nájdete v e-mailovej správe od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky na prepravu Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.packeta.sk/.
- V deň doručenia vás bude kontaktovať kuriér prostredníctvom SMS s uvedením času príchodu.
- Dobierka sa dá zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
- Zákaznicku podporu Packeta môžete kontaktovať na tel.čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.
Kedy kuriér doručí vašu zásielku?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Premeškali ste svoju objednávku?
- Balíček ke uložený po dobu 7 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
Osobný odber - výdajné miesta SPS (balíkovo): €4
- Na výdajné miesta je možné poslať balík s hmotnosťou do 20 kg.
- Balík bude uložený 7 dní na výdajnom mieste a 2 dni v boxe. Ak si zásielku v tejto lehote neprevezmete, bude nám vrátená do skladu.
- V kroku "Doprava a platba" v košíku si môžete vybrať konkrétne odberné miesto.
- O stave zásielky budete pravidelne informovaní prostredníctvom e-mailu. Prostredníctvom sledovacieho čísla dostanete číslo zásielky, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na webe SPS.
- Kód na vyzdvihnutie zásielky dostanete e-mailom a SMS správou hneď, ako bude zásielka k dispozícii na vyzdvihnutie.
- Na výdajných miestach je možné platiť dobierku iba v hotovosti. Pri výdajných boxoch musí byť uhradená pred vyzdvihnutím pomocou online platobnej brány. Odkaz pre platbu kartou vám zašle SPS emailom alebo SMS..
- Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.
Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Doručenie na adresu - Kuriér SPS: €8
- Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
- Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese TU.
- V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
- Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
- Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.
Kedy kuriér doručí vašu zásielku?
- Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.
Premeškali ste svoju objednávku?
- Balíček ke uložený po dobu 7 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
JSME TU PRO VÁS!
V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý pracovní den od 8:30 do 17:00.
Email: info@nestonej.cz
Tel: +420 736 708 220