Způsoby dopravy

Způsob dopravy - ČR
Malý nákup do 1499 Kč Velký nákup nad 1499 Kč
Výdejní místo Hulín ZDARMA ZDARMA
Zásilkovna - výdejní místa 49 Kč ZDARMA
Česká pošta - doručení do balíkovny 49 Kč ZDARMA
Česká pošta - doručení na poštu 79 Kč ZDARMA
Česká pošta - doručení na adresu 89 Kč ZDARMA
Způsob dopravy - SR Malý nákup do 99 €
Velký nákup nad 99 €
Zásilkovna - výdejní místa  3 € ZDARMA
Slovensko - doručení na adresu 7 € ZDARMA

 Osobní odběr v našem kamenném obchodě: ZDARMA

  • Zboží si můžete osobně vyzvednout v našem výdejním místě s prodejnou:
    Nestonej.cz
    Žižkova 489
    76824 Hulín
    Než se vydáte vyzvednout objednané zboží, vyčkejte na potvrzení objednávky e-mailem. Až obdržíte email a SMS "objednávka připravena k vyzvednutí", budete mít jistotu, že vaše objednávka je připravena k vyzvednutí.

 

 

Osobní odběr v síti Zásilkovna.cz: 49 Kč/3 € Zasilkovna_logo_inverzni_WEB

  • Chcete ideální kombinaci pošty a dopravce za nejlepší možnou cenu? Pro svůj balíček si můžete skočit sami do některého z odběrných míst - Zásilkoven. Momentálně jsou v provozu stovky výdejních míst v ČR a jejich množství stále roste. Nejsou to naše prodejny ani kanceláře nebo sklady. Obsluha ve výdejních místech nejsou naši zaměstnanci. Jedná se o nezávislá výdejní místa pro internetové obchody. Jelikož se jedná o službu, musí se zde samozřejmě za vydávání zásilkek platit poplatek, který je však oproti poštovnému mnohem nižší.
  • 3000+  zásilkoven po celé ČR a SR
  • osobní odběr lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 5 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 5 kg Zásilkovnou, vytvořte si více samostatných objednávek nebo zvolte jiného dopravce
  • Zásilka musí odpovídat obchodním podmínkám
  • Více na www.zasilkovna.cz
  • Vždy je však třeba vyčkat na výzvu k vyzvednutí ze zvoleného výdejního místa - zasílána je SMS zpráva a e-mail! 

Česká pošta - Balík na poštu: 79 Kč Logo-Balik-Na-postu nebo do balíkovny: 49 Kč CP-logo-Balikovna-WEb

  • Pokud nechcete být omezeni časem, ve kterém můžete doručení objednávky očekávat, ideální je zanechat balík na poště nebo si nechat poslat do balíkovny a kdykoliv se pro něj zastavit.
  • Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den na jednu z 2800 pošt a 120 balíkoven po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit.
  • O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.
  • Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
  • Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

Doručení do balíkovny

  • Pokud zvolíte doručení do balíkovny můžete následně využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
  • Pro vyzvednutí zásilky v balíkovně stačí sdělit jméno a kód (který Vám byl zaslán). Pro tyto zásilky není třeba předkládat doklad totožnosti, proto si je může vyzvednout i 3. osoba.

Vyzvedněte si balík na poště bez čekání

  • K vyzvednutí stačí předložit kód z e-mailu nebo SMS
  • Není třeba občanský průkaz - zásilku může po předložení kódu vyzvednout kdokoliv
  • Všechna doporučení na pohodlnější vyzvedávání naleznete na stránkách České pošty

Česká pošta - Balík do ruky: 89 Kč Logo-Balik-Do-ruky 

  • Balík na udané adrese přímo do ruky je ideální v případě, že budete v pravidelný doručovací čas ve vaší lokalitě doma, běžné pochůzky probíhají mezi 8:00-16:00.
  • Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.
  • Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.
  • Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.
  • Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.
  • TIP: Ušetřete si cestu na poštu, když Vás pošta nezastihne dopoledne doma, to jste přeci v práci. Nechte si poslat zásilku do zaměstnaní.

 

Další informace k doručení Českou poštou:

  • Poštovné je konečné a bez dalších poplatků. Dle Vašeho výběru je přidáno k celkové částce ve Vašem nákupním košíku.
  • Pokud Vás přepravce nezastihne na Vaší doručovací adrese, uloží Vám do poštovní schránky Výzvu o uložení zásilky na pobočce České pošty v místě Vašeho směrovacího čísla (PSČ).
  • POZOR: Úložní doba zásilky na poště je POUZE 7 dní! Je možné jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní.
    V případě, že si objednané zboží nevyzvednete, budou při Vaší další objednávce připočítány poštovní náklady nevyzvednuté objednávky a budeme vyžadovat úhradu zboží předem na náš účet. V případě, že budete chtít nevyzvednutou objednávku znovu doručit, připočteme k objednávce poštovné za znovu doručení 89,- Kč.

 

Slovensko - Nejvýhodnější doručení na adresu: €7 nejlevnejsi_doruceni_SK 

  • V současné době nabízíme dodání na Slovensko pomocí služby Zásilkovna - Nejvýhodnější doručení na adresu D+2.
    Balík je doručován do 2 pracovních dnů po odeslání přímo na zvolenou adresu spediční službou na základě nejvhodnějšího dopravce pro doručení na adresu v požadovaném regionu. Kurýr bude vybrán v závislosti na aktuální vytíženosti a kvalitě daných kurýrních společností.
  • Lze zvolit pouze u objednávek, které nepřesahují 10 kg. Pokud chcete dodat zboží přesahující 10 kg, vytvořte si více samostatných objednávek.
  • Adresát je o tom informován prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Elektronické nebo telefonické avizování před doručením.
  • Dopravce má 2 pokusy na doručení, poté bude zásilka vrácena zpět k nám. Zásilky na dobírku lze platit v hotovosti či platební kartou při převzetí dle možností kurýra.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!
Jsme připraveni vám pomoci s výběrem zboží a realizací nákupu každý pracovní den od 8 do 17:00.

Email: info@nestonej.cz
Tel: +420 736 708 220

Rádi vám upravujeme nabídku na míru, ale abychom to zvládli, používáme k tomu soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.