Sladidla

Nejen diabetici se vyhýbají slazení cukrem. Naštěstí si lze vybrat z nabídky mnoha druhů sladidel, která dobře chutnají, nezanechávají v nápojích ani potravinách žádnou pachuť a tak cukr v případě potřeby nahradí.

Přírodní sladidla v této kategorii jsou nízkoglykemická a obsahují menší množství energie než klasický bílý cukr. Jsou ideální variantou pro ty, kteří hledají zdravější náhradu za běžný cukr anebo umělá sladidla.

Glykemický index je ukazatel, který nám sděluje, jak rychle se dostavuje vzestup krevního cukru po požití určité potraviny. Jídla s nízkým glykemickým indexem zvyšují hladinu krevního cukru pomalu, tělo vstřebává cukr zvolna a není tak nadměrně zatěžována činnost slinivky břišní.

  Glykemický index Energetická hodnota
Xylitol 13 240 kCal
Kokosový cukr 35 319 kCal
Agáve sirup 22 320 kCal
Bílý cukr 68 385 kCal
 
  • Řadit dle:
  • 75 položek celkem

Stránka 1/5

Další produkty
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.