Hodnocení obchodu

4,9 6238 hodnocení
5
5885x
4
138x
3
38x
2
22x
1
155x
Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

I Avatar autora Ivča | 14.1.2021
Zboží dorazilo v pořádku a v požadované kvalitě.
Avatar autora | 14.1.2021
Čekám skoro měsíc!!!!!
Avatar autora (Administrátor)
Hezký den, vážený zákazníku,  děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.  Omlouváme se za zdržení při odeslání Vaší zásilky. Ke zdržení došlo kvůli odstávce eshopu po vánočních svátcích a kvůli provozním problémům spojenými s nasazením nového systému řízeného skladu, který nám do budoucna umožní přinášet rychlejší a kvalitnější servis. Moc nás mrzí Vaše nespokojenost. Zásilka byla odeslána, emailem jsme Vám poslali jako malou omluvu slevový kupón. Za tuto nepříjemnost se omlouváme a pevně věřím, že dostaneme šanci jí napravit. Děkujeme Vám za pochopení. Příjemný den přeje za tým Nestonej.cz Petr
I Avatar autora Iveta | 14.1.2021
Spokojenost s výrobkem i s rychlým dodáním.
M Avatar autora Míša | 14.1.2021
Také spokojenost, zboží dorazilo. Doporučuji :)
T Avatar autora Tereza | 14.1.2021
Jsem spokojená. Vše v pořádku.
P Avatar autora Petr | 14.1.2021
Spokojen. Bez problémů
Avatar autora | 13.1.2021
VV Avatar autora Vladka Vaclavova | 13.1.2021
Jsme moc spokojeni. Za sebe mohu doporučit.
ŠD Avatar autora Šárka Duroňova | 13.1.2021
LS Avatar autora Lenka Součková Součková | 13.1.2021
J Avatar autora Jirka | 13.1.2021
Vše OK!!!
Avatar autora | 13.1.2021
Avatar autora | 13.1.2021
H Avatar autora Hana | 13.1.2021
TJ Avatar autora Tomåš Janoušek | 13.1.2021
Avatar autora | 13.1.2021
P Avatar autora Petr | 13.1.2021
Avatar autora | 13.1.2021
V tomto obchodě nakupuji často a jsem velmi spokojená.
Avatar autora | 13.1.2021
Doba dodání zboží se díky svátkům a velké vytíženosti přepravců trošku protáhla. Ale s tímto je bohužel v této době nutno počítat. Jinak spokojenost.
Avatar autora | 12.1.2021
Objednala a zaplatila jsem zboží s tím, že bude expedováno 4.-5.1. Dnes je 12.1. a já jsem dosud neobdržela žádnou informaci o tom, že by balík byl na cestě.
Avatar autora (Administrátor)
Hezký den, vážený zákazníku,  děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Vážíme si každé recenze, která je pro nás vždy motivací pro zlepšování našich služeb.  Omlouváme se za zdržení při odeslání Vaší zásilky. Ke zdržení došlo kvůli provozním problémům spojenými s nasazením nového systému řízeného skladu, který nám do budoucna umožní přinášet rychlejší a kvalitnější servis. Moc nás mrzí Vaše nespokojenost. Během zítřejšího dne se s Vámi telefonicky spojí kolega ze zákaznického servisu s omluvou a návrhem řešení situace. Za tuto nepříjemnost se omlouváme a pevně věřím, že dostaneme šanci jí napravit. Děkujeme Vám za pochopení. Příjemný den přeje za tým Nestonej.cz Petr