Imunilky-imunokomplex pro děti 60 cucavých tablet

Kód: SAD6055
256 Kč
Na dotaz
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Imunilky jsou cucavé tablety, které jsou primárně určeny zejména dětem, ale mohou je samozřejmě užívat i dospělé osoby. Jedná se o velmi komplexní preparát na trhu v ČR určený ke globálnímu posílení imunitního systému dětí. Doplněk stravy je postaven na bázi Kolostra, betaglukanů z hlívy ústřičné, obsahuje extrakt z červené řepy, vitamín C a vitamín D3.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Imunilky - cucavé tabletky, určeny především dětem, ale nejen pro ně, Imunilky můžou užívat i dospělí. Jsou postaveny na bázi kolostra, betaglukanů z hlívy ústřičné, obsahuje vitamín C, Vitamín D₃ a extrakt z červené řepy.

Složení:

kolostrum odtučněné, extrakt hlívy ústřičné, vitamín C, vitamín D₃, antioxidant: extrakt z červené řepy; plniva: dextróza, maltodextrin; protispékavé látky: aerosil stearan hořečnatý; aroma: jahoda

Dávkování:

Užívejte 2 a více tablet denně. Tableta se nepolyká, ale cucá, což je důležité pro správnou funkci přípravku. Max. denní dávka 10 tablet.

Obsah:

60 cucacích tablet

Upozornění:

Doplněk stravy. Není určeno dětem do 3 let. Výrobek neobsahuje konzervační látky, syntetická barviva, kukuřičné, sójové či pšeničné (lepek) komponenty a kvasinky.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Logo_Dr_BojdaIng. Janette Bojdová a Ing. Karel Bojda, Ph.D., MBA, jsou zakladatelé firmy JANKAR PROFI, s.r.o., se sídlem v Čeladné, která spravuje lékárny v Moravskoslezském kraji. Od přibližně roku 2000 začali vyrábět výjimečně silné doplňky stravy pod značkou Dr. Bojda. Původně byly určeny pro potřeby jejich lékáren, avšak později se rozšířil jejich dosah a výrobky jsou nyní distribuovány skrze lékárenské velkoobchody do dalších lékáren po celé České republice.

Jejich přístup k vývoji a výrobě doplňků stravy a kosmetiky je jednoznačně zaměřen na nekompromisní kvalitu. Důraz kladou na účinnost, kvalitu a dobrou stravitelnost použitých surovin, aby zajišťovaly skutečný přínos pro zlepšení života zákazníků. Jejich cílem není jen prodej, ale poskytnutí produktů, které skutečně přinášejí hodnotu a přínos pro zákazníky, čímž se snaží minimalizovat riziko, že by se jejich investice do doplňků stravy stala zbytečnou ztrátou finančních prostředků.