Propolisová mast s peruánským balzámem a medvědicí 50 ml

Kód: SAD252
149 Kč
Skladem (2 ks)
Můžeme doručit do:
22.4.2024
Možnosti doručení

Propolisová antiseptická a hojivá mast s peruánským balzámem a medvědicí lékařskou. Antiseptický a antimykotický produkt. Mast je vhodná při kožních onemocněních, popáleninách, akné, ekzémech různého typu, dekubitech, bércových vředech či drobných kožních poraněních.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Dr. Bojda Propolisová mast s peruánským balzámem a medvědicí lékařskou. Propolis a medvědice lékařská jsou přítomny ve vysoké koncentraci. Pro výrobu masti je použit kvalitní masťový základ na bázi vepřového sádla, který umožňuje nejlepší prostup aktivních igrediencí přes kůži.

Propolisová  antiseptická mast s peruánským balzámem a medvědicí lékařskou Dr. Bojda je unikátní antiseptický a antimykotický produkt.

Jak používat:

Při opruzeninách, ekzémech, akné, zánětlivé pokožce, při drobných poraněních pokožky. Dle potřeby 1-2 x  denně aplikujte na postižené místo a jeho okolí.

Složení:

Propolis, Peru-balzám, Medvědice lékařská, Adeps lanae anhydr., Adeps suillus.

Obsah:

50ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Logo_Dr_BojdaIng. Janette Bojdová a Ing. Karel Bojda, Ph.D., MBA, jsou zakladatelé firmy JANKAR PROFI, s.r.o., se sídlem v Čeladné, která spravuje lékárny v Moravskoslezském kraji. Od přibližně roku 2000 začali vyrábět výjimečně silné doplňky stravy pod značkou Dr. Bojda. Původně byly určeny pro potřeby jejich lékáren, avšak později se rozšířil jejich dosah a výrobky jsou nyní distribuovány skrze lékárenské velkoobchody do dalších lékáren po celé České republice.

Jejich přístup k vývoji a výrobě doplňků stravy a kosmetiky je jednoznačně zaměřen na nekompromisní kvalitu. Důraz kladou na účinnost, kvalitu a dobrou stravitelnost použitých surovin, aby zajišťovaly skutečný přínos pro zlepšení života zákazníků. Jejich cílem není jen prodej, ale poskytnutí produktů, které skutečně přinášejí hodnotu a přínos pro zákazníky, čímž se snaží minimalizovat riziko, že by se jejich investice do doplňků stravy stala zbytečnou ztrátou finančních prostředků.