IBK Datlový sirup 1000 g
Kód: IBK111689Detailní popis produktu
Datlový sirup je zkrátka vynikající, velmi oblíbený, děti ho milují. Je velmi výrazný a na ochucení stačí malé množství. Datlový sirup je báječný jen tak nebo s miskou krupicové kaše.
Při výrobě datlového sirupu se smíchají sušené datle s vodou, mixují, filtrují a výsledná šťáva se koncentruje na požadovanou hustotu. Datlový sirup je tmavý, voňavý, poměrně hustý s charakteristickou chutí a dobře sladí, je tradičním sladidlem na Středním východě.
Datlový sirup se hodí na studenou i teplou kuchyni. Nechte jej vyniknout nejlépe s neutrálními pokrmy, jako je tofu krém, bílý jogurt, tvaroh. Hodí se na ovesnou nebo jinou snídaňovou kaši, palačinky, ale i na doslazení obilné kávy.
Datlový sirup obsahuje 15–30 % fruktózy, 17–40 % glukózy a 3–34 % sacharózy.
Složení:
sušené datle, voda
Výživové údaje na 100 g výrobku:
energetická hodnota: 1 127 kJ/265 kcal; tuky: 0,6 g; z toho nasycené mastné kyseliny: 0,1 g; sacharidy: 64 g; cukry: 64 g; bílkoviny: 1 g; sůl: 0,001 g
Jak používat:
k přímé spotřebě bez ředění i na přípravu sladkých pokrmů.
Balení:
1000 g
Země původu:
Írán
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Firma IBK Trade byla založena v roce 1992 v Praze. Specializuje se na dovoz, zpracování, balení a distribuci širokého sortimentu ořechů, sušeného ovoce, semen a dražovaných produktů. V plně vybavené pražírně a balírně v Horní Cerekvi umí kvalitně zpracovat více než 80 druhů surovin a na trh tak dodává přes 1 000 výrobků. Veškeré zboží prodává buď v původním balení dalším zpracovatelům nebo již od nás zpracované a balené v různých gramážích. Našimi zákazníky jsou prodejny – od malých obchůdků až po velké nadnárodní řetězce. IBK Trade používá moderní výrobní technologie a je vybavena špičkovými stroji na třídění, pražení, sekání a balení. V oblasti zpracování disponuje širokými možnostmi a zkušenostmi. IBK Trade používá Systém řízení kvality - International Food Standard IFS který je zárukou neustálého zvyšování jakosti nabízených produktů a hodnoty poskytovaných služeb. Primárním cílem je spokojenost zákazníků.